Smala ögon

Är hemma från jobbet idag (och NEJ jag är inte bakis och "skolsjuk"!!)
Vaknade i morse och kunde knappt se nåt, bägge ögonen var igenbommade och totalt uppsvullna.
Vet inte om det är infektion eller allergi, jag hade feber också.
När jag skickat ungarna på skolan gick jag och la mig igen, fullt påklädd med yllefilt och duntäcke och FRÖS som en hund.
När jag vaknade ett par timmar senare kände jag mig piggare, men fortfarande ser jag ut som jag har tillbringat den senaste veckan med att grina hejdlöst.....
Nåväl, det får väl gå på nåt vis.
Samtidigt som det är skönt att vara hemma och vila sig så får jag såklart dåligt samvete för att jag inte jobbar.
Vilket jag jämt får, vare sig jag vabbar eller är sjuk själv. Vet att man inte kan rå för sånt, men det känns så iallafall.
Dels får jag dåligt samvete över allt jag missar på jobbet, dels för mina kollegor.
Men ska försöka att inte tänka på det nu..........
Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, skulle vara roligt att få se dig!! Det är väl spriten från premiären som kommer ut!! =)

2007-11-09 @ 13:24:47
URL: http://www.helelena.blogg.se
Postat av: johanna

Usch, vilken elak och ogin kommentar!
Det är verkligen inte roligt! *snyftar & hulkar*
Nej du, så mycket drack jag inte så att det tränger ut genom huden...

2007-11-09 @ 14:38:50
Postat av: Helena

Ojdå... Var inte min mening att såra dig!! DU är säkert supersöt som socker och honung tillsammans!! =)

2007-11-13 @ 06:28:41
URL: http://www.helelena.blogg.se
Postat av: johanna

Ha ha nädå, det är ok! Men det var verkligen inte skönt med ett varande öga...!

2007-11-13 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0