Ringrostig?

Jag har fått äran att skylta Åsas (Spirit of Jamtland) skyltfönster på Handelsbanken i Hammarn!
Har ju inte fått utövat min talang (?) på det området ett tag, men det ska bli skitkul!!
Gick ju den linjen på gymnasiet (Reklam & Dekoration), och där fick vi hålla på med skyltning, textning, screentryck mm. Har nog aldrig haft så roligt på skoltid nån gång!
Så det ska bli spännande att se vad det blir av det hela....
Sist jag skyltade var på dåvarande forum i Sundsvall, jag och en tjej från klassen fick ledigt från skolan för att hjälpa dom med julskyltningen det året. Snacka om dröm, vi fick plocka fritt ur hela varuhuset och skylta varsitt fönster, det var sååå kul.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ska bli spännande att se fönstret på julskyltningen! Det blir säkert jättefint.

2007-11-29 @ 20:10:17
Postat av: Åsa

Ja, det kommer att bli tokbra. Det är jag helt övertygad om! Jag är dig evigt tacksam ska du veta!!!
Kram!

2007-11-29 @ 22:00:24
Postat av: Marja

Vad lite man vet. Ska bli spännande att spana in fönstret på söndag. Vi står ju inte långt därifrån. Hoppas ni får det bra på lördan & att det inte blir allt för kallt. Vi ses & hörs...

2007-11-30 @ 23:08:11
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0