På TV:n igår

Vilken trevlig tv-kväll jag hade igår!
Det var premiär för "Leilas jul" på TV4+, och jag blir helt lycklig när jag ser denna människa laga mat på tv....
Det ser så otroligt gott ut, vad hon än gör! Och så har hon så härliga färger på allting.
Fan, det är sånt där man ska syssla med hela dagarna, baka, laga mat, fixa & dona....

image10

Sen efter det på tvåan var det en närgången intervju med Micke Persbrandt...
Han slukade mig totalt med sina isblå ögon där jag låg på soffan...
Eller var det jag som slukade honom...??!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag tror det var ömsesidig slukning =)
Jag slukar honom varje gång jag startar datorn och ser honom på skrivbordet!Mh-mh-mh!

2007-11-22 @ 12:34:19
URL: http://www.kickan.blogg.se
Postat av: Maria

Ha ha, jag skrev precis om leila. Innan jag gick in hos dig! Progrmmet var så bra!

2007-11-23 @ 10:35:40
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: johanna

Ja, jag var tvungen att garva, snacka om lika inlägg! Kan det betyda att vi tycker samma lika??!!

2007-11-23 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0