På tisdag...

... åker jag och Susann till Stockholm och ser Allt för byn på Intiman!
Pratade med min moster nyss som är där just nu och hjälper dom inför premiären, kan meddela att det är fullt ös!
Det blir en kort men intensiv resa, kommer till Sthlm 15.30, far ut till min kompis på söder, ska äta 17.30, ta bussen till Odenplan ca 18.40 och showen börjar 19.30.....
Sen går vårt tåg hem 8.30 morgonen efter, så frågan är om man orkar med någon efterfest....Fast det skulle ju vara kul, hörde att den var på Golden Hits och där är det ju asroligt.
Får väl se om man orkar!

Surfade runt och tänkte visa er mina nya klädinköp, men varken Indiska eller KappAhl verkar ha bilder på sitt sortiment på webben.
Nåväl, ni får beskåda min uppenbarelse på Intiman eller Aktsam-festen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0