Nåt uppiggande i svinnovember

På torsdag ska jag och Frippe åka till Sundsvall och gå och titta på den här mannen!
Jag såg honom på en föreläsning i våras och höll fasen på att garva läppen av mig.
Tycker han har störtskön humor, gillade hans program på TV om dialekter också.

Annars händer det väl inte speciellt mycket nu.
Jo, vi har förresten sålt huset. Inte på papperet, men snart.
Så fram på vårkanten flyttar vi till svärisarnas hus, tjoho. Äntligen lite mer space.
Bävar mest för att flytta katterna. Eller katten, den ena tror jag inte det blir nåt problem med, men den äldsta tjurskallen vete tusan hur han kommer att reagera.
Jaja, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hallå!!
Jag har en förfrågan på Önskelistor!!!
Din, patricias och Nikolas!

kram

2007-11-21 @ 14:32:31
URL: http://blogg.kickan.se
Postat av: johanna

Ja just det, jag skrev den bara i Helenas blogg...
Ja min önskelista är inte så lång, det är skitsvårt att komma på saker tycker jag (börjar nog bli gammal) men 1. en väska, typ sportbag, 2. DVD-box "Little Britain", 3. presentkort på Living in Sweden, Indiska, Agnes Olsson, Ikea..., 4. Biljetter till Iron Maiden på Stadion (finns på Blocket...), 5. Spelet "Master of music" eller "Master of movies"

Patricia vill ha en Tamagotchi, DVD eller cd med High school musical, lilla melodifestivalen, cd-böcker

Nicolas vill ha cd-böcker (helst Bert-böckerna), ny cd-spelare, roliga-historier böcker (typ Bellman),
blyertspennor + sudd

2007-11-22 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0