Fredag!

Snabb-bloggar lite från jobbet nu på lunchen....
Tiden går fort, nu har vi varit här på LF i en månad.
Saker och ting börjar klarna så smått, idag sitter jag och Marja på inkommande samtals-slingan, det är riktigt roligt.
Eller förresten, det var inte så roligt nyss, då vi fick en flåsare på tråden...
Alltså, fy fan vilka sjuka människor det finns!
Under mina år på Aktsam har jag faktiskt aldrig fått nåt äckel på tråden, men nu var det min "tur"!
Kan säga att det gick inte alls att ta miste på vad han sysslade med....idiot.

Ser ut att bli skitväder i helgen, vi som tänkte åka till Sundsvall på lördag och bowla med ungarna.
Får se om man törs ge sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0