Nu är det bara 9 dagar kvar!

Till jul alltså!
Och jag har äntligen handlat alla julklappar, inslagna och klara, sköööönt!
Idag ska jag baka julgodis, saffranstryffel och nåt smarrigt från Leilas jul....har inte bestämt vad än.

Inget nytt annars.
Jo, vi har bestämt oss - det blir Kanarieholmarna den 31 januari.
Hit ska vi fara.
Tänkte vänta in i det sista med att boka, brukar bli billigare då...
Har lovat lillasys att följa med, bjuder henne på halva resan + mat mot att hon är lite "nanny"!!!!

Nä nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: lillasys

hörredu det såg ju fale' geschwint ut de dänne!

2007-12-15 @ 13:53:08
URL: http://kickan.blogg.se
Postat av: johanna

Eller hur?!

2007-12-15 @ 16:18:34
Postat av: Åsa

Jäsiken va härligt det såg ut!!!
Nu blir jag alldeles avis !!! Ni kommer att ha det kanonskönt, och va smart att bjussa med en barnvakt!
Kram!

2007-12-15 @ 16:27:12
Postat av: Hanna

Åhh vad härligt!!!! Jag vill också följa med:)
Kan du packa ner mig i kappsäcken?!
Kramar till dej!

2007-12-16 @ 20:08:09
Postat av: Helena

Hördu, det är inte så att ni behöver två nannysar?? Jag menar, jag har ju ändå tre års nannyutbildning!! =) Såg ju tokskönt ut!!!

2007-12-19 @ 16:35:17
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0