Fucking jävla Trygghansa

Sådärja, så fick man upp temperaturen några snäpp då jag jag upptäckte att jag inte fått full lön denna månad från min tidigare arbetsgivare. WTF???
Eftersom jag sa upp mig 071008 så ska jag ha lön till 080108. Det var vad vi kom överens om och det var godkänt från facket och fan och hans moster.
Så varför fick jag då bara lön till 071220 denna månad?????
Ringde såklart upp TH, som sa att  "vi går bara på de uppgifter vi har fått från Aktsam"
In my ass, då har du fått fel uppgifter sa jag.
Så hon skulle kolla upp och återkomma.
Men jag säger bara det.......fixar dom inte detta till nästa lön så kommer jag att dra detta ärende så jävla långt ini helvete att dom ångrar att dom ens anställde mig från början.
Nu får det fan vara nog på oförskämdheterna.
Usch, varför ska dom hålla på så här inför jul???
Snacka om att förstöra julstämningen.
Idioter.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så där många vackra ord tror jag inte ens jag har lyckats skrapa ihop i en och samma inlägg :-)
Kan meddela att även jag har vissa "penga-bekymmer" med TH... Jag tror att dom har en stor tumme på fel ställe helt enkelt....
Om du visar dom ditt inlägg kanske dom pyntar på studs, och lite till... :-)
Kram!

2007-12-20 @ 10:16:53
Postat av: johanna

Ha ha, nä men jag blir så jävla förbannad!
Varför ska dom jävlas om korvören?? För korvören är precis vad det är för dom.
Nåja, ska försäka lugna mig tills jag hör av dom igen.
Fortsätttning följer....

2007-12-20 @ 10:35:56
Postat av: Marja

Taskig tajming så här strax innan jul. Vi är ju några som sitter i samma båt. Måtte dom nu fixa detta lite smidigt. Kram...

2007-12-20 @ 22:17:38
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0