Har jag nåt att säga idag?

Mjaa, vet inte riktigt?
Var till Sollefteå en sväng igår med maken, som går hos kiropraktor.
Handlade examenskläder till avkommorna.
Lyssnade på åskskurarna.
Såg en halv film, tills dvd:n började jäklas.

Idag har jag varit uttråkad......
Våldsgästade moster och R som bjöd på kaffe och yoga!
Ha ha, jag tror jag är utrustad med gummikropp, gjorde en del yogarörelser helt ouppvärmd och fullständigt otränad men det märktes inte.  Man kan böja mig som en sån där smal ballong ni vet, som man blåser upp och gör hundar av.
I´m VERY bendy.
Frippe, däremot, är inte lika elastisk.
Han behöver nog både kiropraktor och kofot.

Har precis sett sista fyra avsnitten av 24, säsong 7.
Grymt slut, och inga nya avsnitt förrän januari 2010.
Tortyr!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ewa

Ha, ha- vilken häftig jämförelse- ballong som man gör hundar av... och kofoten till Frippe. Du skriver kuul!

2009-05-24 @ 00:49:07
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det vore kul att se dig vikt som en liten vovve! Kram

2009-05-24 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0