Söndag eftermiddag

Är fortfarande lite chockad över att jag vann pengar igår.
När storfavoriten inte vann i lopp 4 så förstod jag att det skulle bli värt mycket pengar...
Fick hjärtklappning, blev alldeles nervös, var tvungen att gå ut på altan och röka,
sen satt jag och bet på naglarna och skrek rakt ut när sista hästen gått i mål.
"Fram med utdelningen, fram med utdelningen!!"
Fantastiskt hur exalterad man kan bli av pengar.

Imorrn kommer det en leverans från IKEA som jag ska vara hemma och passa.
Det är Nicolas nya resårmadrass som vi har beställt och som han har betalat alldeles själv för egna pengar.
Så nu har vi lagt ut hans "leksäng" som vi kallar det på Blocket (gå in och köp!), och ska ställa ut hans
nuvarande säng i allrummet som gästsäng.
Anledningen till att han velat ha en ny madrass, är för att han tycker den gamla är hård (undrar om han är släkt med prinsessan på ärten?!!) och då har han fått tagit av sina egna pengar och köpt en ny.
Han längtar jättemycket tills imorrn! 

Själv längtar jag tills på tisdag.
Varför får ni se då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu blir man ju nyfiken...:)

2009-01-18 @ 20:39:26
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja men visst är det tråkigt? Med lite sammanhållning skulle man kunna genomföra endel, men när människor bara surrar och inte tar itu med problemen så... står det still! Men då ska det fan sluta klagas också :S

2009-01-19 @ 15:46:07
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0