Nedsatt immunförsvar?

Undrar om man har nedsatt immunförsvar när man grinar till "Fresh Prince in Bel-Air"??
Och när mannen gör MOS av mina kokta potatisar utan lov, som jag skulle äta till köttbullarna, gräddsåsen och lingonen?
"Buäh, du har FÖRSTÖÖÖÖRT mina potaaatisar, idiooot *snyft*"

Har känt mig frusen och kurig hela dan, och trött som en astmatisk myra med gigantiska matkassar.
Måste vara nån förkylning eller febersjukdom på gång.
Nu har jag bäddat ner mig i sängen med datorn, Nile City på dvd:n och en katt vid fotändan.
Och en stor mugg chai-te.

Funderar på vad som är meningen med månaden januari?
Fullständigt överflödig, tycker jag, den tar ju aldrig slut??!!
Samma med november, grå, slaskig, trååååkig, tar heller aldrig slut.
Nä, skippa dom två månaderna och halvera mars månad så skulle världen bli lite trevligare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Greger kanske kan få dig på bättre humör.Läser gamla dagböcker och du är 1,5 år nu. Kram

2009-01-21 @ 19:49:09
Postat av: johanna

Ja, just nu har jag ganska roligt åt Weiron i ottan ha ha! Spännande med dagböcker...

2009-01-21 @ 21:34:21
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Var iallafalla glad åt att Du bor i Norra delen av Sverige, tänk på mig som bor i Söder, där regnet står vågrätt jämnt, och dimmigt och fuktigt är det hela vintern... snö... du vet det vita som gör det ljust och fint har vi visserligen fått se några dagar, men annars är mörkert kompakt

Se så upp med hakan, januari är snart slut

2009-01-22 @ 08:26:54
Postat av: Denise

Jag känner mig faktiskt exakt likadan! Noll tålamod och på tok för blödig o löjlig. Det visade sig dock vara pms så det får väl gå an.. :S

2009-01-22 @ 11:15:05
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0