Feber

Skulle ha gått en introduktionsdag till idag, men Nicolas är jättesjuk med feber och hosta så jag stannade hemma.
Nu när jag har börjat jobba lite är det precis som om hjärnan inte kan koncentrera sig på nåt annat.
Igår glömde jag totalt bort att Patricia hade utvecklingssamtal kl 15. Läraren fick ringa Frippe på mobilen och påminna, han visste inget heller eftersom jag hade glömt bort att tala om det ha ha!
Så kom jag precis på idag att jag har ett möte på Arbetsförmedlingen imorrn kl 13, hade jag oxå glömt.
Ja herregud....

Ikväll ska jag prova om det finns AC/DC biljetter på Ticnet, de som inte löst ut dem returneras och säljs igen idag (eller vid midnatt kanske?) Har sett på Blocket att det finns massor med biljetter, men jag tycker de är för dyra än, de billigaste jag hittade kostade 1300:- styck. Lite saftigt.

På lördag ska vi till Rissna med pappa och köra crosscart. De hade även en nyhet för i år, en bil man kan styra både från fram- och baksätet! En sån där Jönssonligan-bil alltså! Fränt. Sen ska vi in till Ö-sund och äta middag på Captain Cook.

Nu ska jag äta lite frukost.
Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Suss

Fullkomligt avskyr de som köper biljetter till ett evenemang som inte har någon som helst intention att gå på bara för att tjäna en hacka på biljetten... Hoppas du får tag i biljetter till ett vettigt pris. å att de inte är falska sådana oxå..

kram

2008-10-14 @ 10:43:20
Postat av: johanna

Jamen precis, tycker oxå det är svinigt. Tjänar bra gör dom oxå, "riktiga" biljetter kostar 625 som mest, och en del vill ju ha över 2000 för sina, det är ju helt sjukt!

2008-10-14 @ 15:28:07
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0