Fyller hjärnan med diverse kunskaper

Har varit blogg-frånvarande några dar, håller på att förkovra mig.
Dels försöker jag mata in hur pensions- och personförsäkringar funkar, dels så slukar jag allt jag kommer över om AC/DC. Är helt jäkla besatt, kollar på DVD-konsert efter DVD-konsert, köper musiktidningar, bränner skivor och bara lyssnar och lyssnar... Precis som min lillasyster så måste jag våldslyssna på samma om  och om igen bara för att det är så jävla braaaaaaaaaa!
Snart kan jag nog skriva en c-uppsats om dessa herrar.
Det är helt otroligt hur mycket kraft och energi man kan återhämta från riktigt bra musik.
Nu vill jag bara att det ska bli december (Whitesnake-konserten) och februari (The mighty AC/DC i Globen)
så jag riktigt får utlopp för mina obsessions...

Ikväll blir det lugnt, ska äta god mat, Tina & Lars kommer hit.
Nu är det bara en vecka till advent!!

Avslutningsvis bjussar jag på några schyssta bilder från New Jersey tagna i förrgår!
Snart står jag och Frippe också där i publiken...hisnande känsla!!!!
Har inte längat efter en konsertupplevelse så mycket sen Pink Floyd 1994.









(Tagna från brooklynvegan.com)

Kommentarer
Postat av: Jill

Vi fick inte tag i några Globenbiljetter till AC DC, så för vår del så blir det Metallica på Forum i Köpenhamn... i juli nästa år, ska bli häftigt det också

2008-11-24 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0