Massa strunt....

Måste skingra tankarna lite, hittade en lista hos Denise som jag roar mig med.

HAR DU:
Ett förhållande:
Jag är gift
En bästa vän:
Jodå
Haft ett seriöst förhållande:
Hallå jag är snart 35
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Ja
Blivit kär vid första ögonkastet:
Nej, jag är segflörtad (såvida inte Micke Persbrandt skulle knacka på och vilja låna en kopp socker)
Skrikit åt en lärare:
Jaaaa
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:
O ja
Några smycken som kostat över 1000 kr:
Vigselringen


DAGENS:
Klädsel:
Tights och tröja 
Frisyr:
Halvt uppsatt med en klämma
Vill ha:
 
Sjukt mycket pengar
Sjuka:
 
Kass mage
Drog:
Ska väl vara ciggen då
Köp:
Har inte spenderat en krona idag!
Godis:
En kexchoklad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse:
Vilken jävla frisyr

FÖRSTA:
Bil:
 
En silverfärgad Amazon -64:a
Husdjur:
En katt
Semester:
 
Senaste utland var Kanarieöarna, senaste inland var festivalen i Kilafors
Jobb:
 
LF
Köpta skiva: 
Köpta??? Senast brända var min bland-cd som jag har i bilen
Riktiga kärlek:
Törs jag inte skriva här
Piercing: 
 Näsan

SISTA:
Personen som sms:ade dig:
Kapp-Ahl!!! Halva rea-priset!
Personen som du kramade:
Maria & Stefan i fredags.
Personen som ringde dig:
Människan som ville att jag skulle komma på jobbintervju
Personen som du ringde:
 
Bliwa inkomstförsäkringar (och nej- jag får ingen jävla ersättning nu heller MORR)
Personen du sa 'jag älskar dig' till:
Min man
Alkoholdrycken:
En flaska vitt
Bilfärd:
 
Hem från sjön idag
Filmen du såg:
I morse såg vi en jävligt rolig film på Canal+, "Let´s go to prison"
Gången du grät:
Idag när jag såg på Extreme Home Makeover
Måltiden:
Korv och potatissallad vid sjön

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:
Nix
Våga hoppa bungyjump:
Nix
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:
Det är snyggt med tatueringar, men jag har inget större behov av att dejta just nu....
Kalla dig själv lycklig:
Jadå, det tar sig
Hellre ta bilden än vara med på den:
Japp
Kunna gråta över en kille:
Har man väl gjort tusentals gånger.....
Ljuga för någon:
Vita lögner drar man väl lite titt som tätt, men ljuga "på riktigt" har jag väldigt svårt för
Kunna springa 50mil:
Ha ha verkligen inte

VAD:
Gör du just nu: 
Skriver den här listan såklart
Ska du göra imorgon:
Åka på Hammarn, bada lite med barnen kanske
Har du med dig in på bion:
Läsk & popcorn & godis 
Är det för färg på dina byxor:
 
Röda
Är det för väder hos dig just nu:
 
Varmt och fint, solen har precis gått ner
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:
 
The ass ha ha ha!
Skulle du göra om du vann på lotto:
 
Betala av alla lån, åka på en långresa, köpa lägenhet i Sundsvall, shoppa, you name it.....

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Inte speciellt
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 
Tretti jävla fem 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Ja
Använder du huvtröjor:
Ibland så
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar:
Vill alltid ha fler tatueringar, det blir bara inte av
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: 
Jobbmässigt kommer jag bäst överens med killar, privat är det vilket som 

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång:
Uppgång
Sommar eller vinter:
Sommar, definitivt
Vilken ålder har varit bäst hittills:
Alla åldrar har sin charm, men roligast hade jag nog i 16-18-årsåldern
Sova på sida, mage eller rygg:
Sida eller mage
Kramar eller kyssar:
 Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0