Farbror Doktorn har ordinerat ryggläge

Var på Björkhammar idag och träffade doktorn.
Den här jäkla förkylningen eller vad det nu är VÄGRAR släppa.
Jag är fortfarande helt matt i kroppen, hostar snart av ett revben och orkar precis ingenting.
Fick väl inte direkt nån diagnos, men jag fick iallafall medicin utskrivet; inflammationshämmande och luftrörsvidgande. Så det är väl nå vajsing med luftvägarna. Sen när jag kom hem fick jag feber igen.
Doktorn tyckte iallafall att jag skulle vara hemma resten av veckan.
Jag protesterade inte.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stackars dej! Var själv hemma från mitten till slutet av november. Det har inte blivit riktigt bra än! Är fortfarande kraxig och slemmig i luftrören. Känns som det sitter i lungorna ibland. Hoppas inte din förkylning blir så här seg. Jag har iallafall sluppit feber.

Krya på dej!

2008-01-09 @ 11:06:51
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja det låter ju som nåt likartat det jag har.
Det är verkligen segt, har aldrig varit med om att en förkylning varat så länge!

2008-01-09 @ 16:39:22
Postat av: Marja

Det var då väl själva den vilken eländig förkylning! Hoppas att den ger sig iväg nu när du fått medicin & att du snart är tillbaka. Det är så tomt på din plats... Kryp ner under täcket & ta igen dig, hoppas vi ses snart. Kram...

2008-01-09 @ 22:09:59
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Tack snälla Marja! Ja vi får se om jag är nå piggare på måndag, just nu är det ganska grinigt ska jag säga...men jag blir alldeles varm i hjärtat av dina kommentarer, det måste ju gör gott för kroppen?! Kram!

2008-01-10 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0