Undrar just!

Ja, jag undrar just hur det hade varit om jag hade jobbat heltid så här veckan innan jul?
Satt igår kväll och gjorde en lista på vad som måste göras innan julafton.

*klä julgranen
*slå in alla julklappar
*hinna med en Sundsvalls-resa
*städa
*tvätta
*byta sängkläder
*göra köttbullar, Jansson, lussebullar

Och så kände jag Guuuud hur ska jag hinna?????
Ändå är jag liksom ledig hela dagarna.
Men man hann ju tydligen allt ifjol fast man jobbade heltid, så det måste väl gå på nåt sätt!
Idag blir det julklappsinslagning (måste passa på medan ungarna är på skolan sista dagen),
och imorrn blir det en snabbis till Sundsvall.

Det var iallafall väldigt najs i Stockholm.
Konserten var bra, David Coverdale var dock en aning hes men i övrigt helt okej.
Var ju kanon att bo så nära Globen, så vi bokade rum på samma hotell till AC-konserten också.
När Whitesnake spelat klart och vi gick tillbaks på hotellet såg vi några tappra ungdomar med filtar och tältstolar som skulle övernatta vid Globens biljettkassa. Mest troligt skulle de ha AC/DC-biljetter till spelningen på Ullevi, som släpptes igår morse.
Läste att de tog slut på två timmar, får väl hoppas att de frusna ungdomarna fick varsin plåt!

Nä, nu ska jag sätta lite fart.

Kommentarer
Postat av: Paulin

FANFANFANFAN!!!!!! Glömde totalt bort att de släppte biljetterna igår! ),: Fan. äh. får väl hålla koll på blocket då. var ju lite mer biljetter som släpptes denna gång...när åker ni till sundsvall imorrn då? Vi ska dit på eftermiddan vi :)

2008-12-18 @ 12:19:36
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

Du, det finns faktiskt billiga biljetter på Blocket, kollade lite i morse! Så det ska nog inte vara omöjligt....Vi åker tidigt som attan, tänkte försöka vara hemma innan det blir mörkt!

2008-12-18 @ 13:13:02
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har alla fall biljetter!!! FANTASTISKT TREVLIGT!!!!

2008-12-18 @ 17:08:50
Postat av: Jill

Satt i 1,5 timme och försökte komma in på en danskhemsida för att få tag i ACDC biljetter, men nej, det var så fullt att jag inte ens kom in....



Min forsättning till jul blir lugn, alla saker är inhandlade och inpackade, till helgen ska det göras Jansson, Köttbullar och rödkål... sen kan det vara julafton precis när som helst.... och jag jobbar heltid fniss tyvärr är jag lika strukturerad hemma som på jobbet, vilket ibland blir lite jobbigt..... att jag alltid måste vara så jäkla duktig, måste försöka trappa ner det lite nästa år..

GOD JUL OCH GOTT NYTTÅR OM VI INTE HÖRS



KRAM Jill

2008-12-19 @ 09:58:30
Postat av: johanna

Jill: Detsamma! Hoppas du får vara lite ledig mellan helgerna!

2008-12-19 @ 15:43:26
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi kommer hem juldan, tänkte vi!

Lite andra julafton, och utgång på Hammarn kanske!

(Som vanligt=P)

2008-12-21 @ 14:12:03
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0