Utmanad

Jaha, jag har tydligen blivit utmanad av min syster.
Bäst jag antar utmaningen då!

Reglerna
Länka till den som utmanat dig. Skriv 7 sanningar om dig själv. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. Lämna ett meddelande till dem du har utmanat.

Första sanningen om mig: Jag är en totalt luststyrd människa. Jag gör helst bara sånt som jag tycker är kul.

Andra : Jag är å andra sidan väldigt effektiv när jag måste göra sånt jag INTE tycker är kul, bara för att det ska bli gjort och inte tära på mitt dåliga samvete.

Tredje : Jag tycker inte om hundar. Iallafall inte stora, dreglande monster med pungkulor som liknar bowlingklot.
Mindre hundar går dock bra.

Fjärde: Jag är en typisk våg. Kan aldrig bestämma mig över nånting, måste alltid väga för & emot tusen gånger.

Femte: Jag är extremt lat. Ligger hellre och trynar i soffan än att ge mig ut på aktiviteter som innefattar någon form av ansträngning. Tyvärr är detta ingen bra kombination med min vision att bli mindre fet.

Sjätte: Jag, vuxna människan, tycker att Markoolio är bra. Rimmar också illa med min normala musiksmak, som mest består av 80-talshårdrock.

Sjunde: Jag blir skitlätt irriterad över småsaker och kan fräsa till rejält.
Fast det går över på typ fem minuter...

Jag utmanar:  Åsa, Ulrika, Tina, Marja, Jenny, Hanna, Mariana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0