Hejdå Katrin

Har idag redigerat lite i min bloglovin´-lista. (För er som inte vet vad bloglovin är, gå in och titta här. Mycket smidigt)
Iallafall, jag har ju följt Katrin Zytomierskas blogg ett bra tag. Tyckt att hon har varit rätt kul ibland och lite väl provocerande ibland. Men nu har hon faaan gått över gränsen, jag har tagit bort henne från bloglovin´och kommer inte att fortsätta läsa henne. Jag tänker heller inte länka till blogginlägget som fick mig att inse att hon är tammefan totalt pantad, ni kan leta reda på det själva om ni är nyfikna. Usch, otäck människa.

Nåväl, vad har hänt sen sist då?

Nisse har varit sjuk, han kräktes i ett helt dygn och jag trodde hans sista stund var kommen, men han repade sig till slut, pjuhh. Jag har varit på Diva och utnyttjat mina julklappspresentkort, färgade håret knallrött och klippte upp det lite, blev helnöjd!
Vi har varit hos A & P och ätit/lagat trerätters, vi började vid sex på kvällen och när vi skulle äta efterrätten var klockan närmare tolv, ha ha! Vi varvade mat med att spela spel, "Lika par leka bäst". Jag och Frippe vann!

Resten av januari kommer att bestå av jobb, en tjejfest, ett möte på banken, en spelkväll hos mamma och Urban samt... ja? Vila, sova, städa, det vanliga kanske?

Jag har fortfarande inte börjat på nån av alla böcker jag köpt och fått på senaste tiden heller, när, NÄÄÄR ska jag hinna göra det??? Jag vill ju så gärna läsa men tycker att tiden aldrig räcker till....i-landsproblem.

Annars då? Njää, det rullar på som vanligt. Frippe är för tillfället arbetslös, hoppas det löser sig snart.
Roligare än så här är det inte på Hannåsvägen 4 just nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den där Katrin har alltid verkat korkad...

En del människor lever inte på riktigt...

Hoppas F. får jobb snart. Vi ses! Kram

2011-01-18 @ 18:07:33
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Duktigt gjort-

den där förskräckliga människosynen hon har skrämmer mig.

2011-01-18 @ 18:08:39
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Klart jag är nyfiken. Men att hon har en konstig människosyn visste jag redan. :-(

2011-01-19 @ 07:42:49
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0