Har blogglatat mig igen

Så what´s new?
Hmmm....fredag idag och snart slut på sportlovet.
Vi bytte barn med våra kompisar i Sundsvall, Patricia åkte ner till stan och deras son kom till oss.
Från måndag till onsdag.
Vi har hunnit  med att hälsa på Tina i Ö-sund, där Nicolas blev klippt och stylad!
Sen har kidsen lekt, gruffat lite, spelat spel, byggt lego och varit uppe sent på nätterna...
I onsdags åkte vi ner till stan och bytte tillbaka barn.

Fick en massa energi i veckan när snöhelvetet började tina bort, det droppade från taken och var plusgrader!
Kanske man kan börja tro på en liten vår? Men jag tar inget för givet!
Har hunnit med att tvätta en miljard maskiner tvätt...längtar tills man kan börja hänga ute.

Helgen blir lugn, Frippe är i Sundsvall och ska spela in en skiva med sitt band och kommer inte hem förrän på söndag. Imorgon blir det Mello-final samt chips och dip med ungarna!
Jag hejar på Anna Bergendahl, tror hon tar hem hela kalaset.

På måndag ska jag följa med Nicolas på skolan, får se hur det går med skitungarna.
Och kusin Linnéa kommer på tisdag och ska vara med honom.
(Nicolas favoritkusin, hon blev helt bestört och erbjöd sig att komma hit och följa med honom på skolan och skrämma dom ha ha....)

Annars längtar jag efter lite vuxentid.
Vill piffa till mig och ta en drink med goda vänner och prata lite skit.

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: ewa

Välkommen tillbaka hit!

2010-03-13 @ 18:24:58
Postat av: Mamma

Hoppas det går bra på måndag!!! Kram

2010-03-14 @ 18:41:17
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: mias

Fy fan vilka jävla as. Hatar idiot ungar, riktigt hatar.

2010-03-20 @ 09:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0