Fy f.....

På Hannåsvägen 4 i Bispgården är man ju bakfull och dum i huve nå djävulskt!
Lördagen bjöd ju som bekant på fest och utgång på hotellet.
Vi förfestade lite hos S, sen blev vi skjutsade till hotellet av syster.
Väl kommen på hotellet tyckte jag kvällen gick fort!
Träffade massa folk, surrade, drack öl, så där som man brukar göra....
Och som man brukar göra, så hamnade man såklart på efterfest!
Och som vanligt glömde jag bort att gå hem och lägga mig!
Gårdagen var den mest helvetiska dag jag haft på länge.
Magkatarren som jag medicinerat bort var tillbaks som ett brev på posten, illamåendet dansade disco i kroppen, huvudet sprängde och yrade, varje andetag var en plåga ska jag säga.
RÄTT ÅT MEJ!
Detta är ingenting annat än ren och skär misshandel av kroppen!
Förvisso hade jag jäkligt kul, men det var tyvärr inte värt en sån djävulsk bakfylla....
Nog om detta.

Kollade på reprisen av Melodifestivalen igår kväll.
Blev sååå glad när Sarah Dawn Finer gick vidare!! Vilken kanonlåt!
Jag hoppas hon vinner hela skiten och får åka till Moskva och glänsa.
Så glömde jag även bort att se Mia & Klara igår, ska ta se dem nu på svt play.
Sen bjuder resten av den här måndagen på tvätt (tvättkorgen svämmar över, som vanligt),
dusch, lite dammsugning och återhämtning.....Är så sugen att fara och simma nånstans, men Sollefteå känns så långt bort och så brukar det vara så kallt i vattnet där tycker jag.
Well, ma råkes.



Mot Moskva!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste börja vara snäll mot dig!!! Jag vet precis hur du känner dig. Hur kul har man egentligen i det där tillståndet? Vad sa man, vad gjorde man, vad kommer man ihåg??? Du är värd att må bra-jämt! Kram

2009-03-09 @ 16:49:15
Postat av: ewa

Truudelidej, paramparada, boboppidåå,

tänk så braa man kan måå,

om man inte dricker såå

mycket så man inte kan gåå.

AA, AA, AA!! Det är ju rätt så braa

att veta att dom finns, en sån där daa...

He,he. Kunde inte låta bli..



2009-03-09 @ 17:56:42
Postat av: Ulrika

Det där lät inte som nån vidare söndag inte!



Men nu är det ju måndag och då har det väl gott över hoppas jag.



Kram!

2009-03-09 @ 19:47:15
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Huvva vilken eländig dag - även om den var självförvållad (men vad är det för tröst i det hela??).

Och idag är det tisdag, så då är det väl dax att börja fundera på helgen igen...? =)

2009-03-10 @ 15:55:13
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack för uppmuntrande tillrop, alla!

Åsa: Hörrödu....jag tror det blir väääldigt lugnt i helgen!!

2009-03-10 @ 18:49:09
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: ilsan

men inte var ja så dålig.. men ja gick ju över på vatten efter 2 kaskar....:-)

2009-03-12 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0