Hurra!

Frippe får behålla jobbet, vilken attans tur!!
Då var det bara jag då......som också vill jobba....

Idag har jag varit och vinkat av Kajsa & Olle som tänker styra kosan mot New York. Jag är inte ALLS avis.
Mamma och jag släppte av dom vid tågcentralen i Sundsvall, sen gjorde vi en heldag i Birsta.
Skulle som vanligt inte handla nåt, men det blev visst några kuddar, nya kattmatskålar, ett par lampor, lite nya teér, några örhängen och lite pennor också.
 Nu ska jag försöka snoka reda på ett visst telefonnummer, det har ringt nån från Ragunda Kommun idag som jag måste ta reda på vem det är.
Blir ju nyfiken, kan det vara nån som vill att jag ska komma och jobba??!!

Adios

Kommentarer
Postat av: Denise

Tycker du ska gå på Nipis och jobba jag! Tänk vad vi skulle kunna skratta oss genom dagarna bara jag anlänt ;)

2008-09-04 @ 19:25:16
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: ewa

Ja, tänk så många "onödiga" timmar det går åt med att oroa sig...ibland kan det vara kul att prova: "Det kommer säkert att ordna sig, man vet aldrig vad som väntar!"

R och jag pratade för några dagar sen om detta att ta ut en massa i förväg som man oooomöjligt kan veta hur det ska bli, vädret tex. Han skulle jobba utomhus igar em och vädret var inte så fint på fm. så då började han gruva sig för regn o blåst och att det skulle bli dötråkigt att jobba...och jag sa att "det kan bli sol o fint på em likaväl som regn..osv" Det blev soligt o fint väder och jobbet gick jättebra...

2008-09-04 @ 23:38:52
Postat av: Jill

Hej !

Gud va glad jag blev när jag läste om Frippes jobb, Du ska se att Du snart också sitter där med ett jobb...

Är jätteglad för Er skull

Kram Jill

2008-09-05 @ 09:44:56
Postat av: Tina

Att det kan hända så mycket i lilla Bispgården änfå ;o)

På gott och onte kanske att tillägga men!

Inatt bilar vi ner och imorn kl9:45 avgår planet!

2008-09-05 @ 10:31:23
URL: http://tinawina.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja, det känns skönt....!

Jag har ju faktiskt inte oroat mig alls för egen del den här sommarn utan bara tagit det lugnt och tänkt att det ordnar sig. Men när risken att Frippe också kunde bli arbetslös blev det liksom för mycket. Speciellt med den här jävla vattenskadan som vi har hängandes över oss.

Men hoppet är ju det sista som överger människan sägs det..!

2008-09-05 @ 14:36:06
Postat av: Sandra

He!ag blev bara så nyfiken när du skriver att du sökt obb som lantarbetare i ärkvissle,hos öran el?Skriver lite konstigt men det är för att ag saknar en viss bokstav på tangentbordet.. =)

2008-09-05 @ 15:00:49
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Denise

Absolut! Då var det bestämt ;)

2008-09-05 @ 15:08:51
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0