Johanna gör bort sig, del 1

Vilken skittöntig grej jag gjorde i lördags!
Stod i kön på Systembolaget, hade radat upp (hela) två cider på bandet, och när
jag kom fram till kassören bad han om leg.
-Jajamänsan, svarade jag glatt och slet fram körkortet (lite så där som Mr Bean ni vet, när han vill stajla med kreditkortet...)
-Jaha, trettiofyra! säger kassören lite klämkäckt
-Trettiofem till och med! svarar jag ännu klämkäckare och skrattar högt.
-Ehhh...alltså det blr trettiofyra KRONOR, säger kassören lite besvärat.
-Jahaaaa........Ridå.
Ha ha helt knallröd i fejan betalade jag lite illvasst och smet ut....fan vad styggt!!

Iallafall åt vi gott på Stekhuset, sen vidare på Daltons, inte så skoj där så vi gick vidare till Red Rock,
där det var band som spelade live. Tyvärr var dom råkassa (ett jävla oväsen helt enkelt, och ändå tål mina öron rätt mycket) så vi gick därifrån vid tolvsnåret och somnade sött i våra hotellsängar.
På söndan blev det Birsta en sväng, sen hem och vidare på Näset där P fixade till våran bil lite inför besiktningen imorrn.
Hoppas det inte är nåt mer fel på den, ska nämligen byta kamrem nästa vecka och det lär bli dyrt så det räcker.

Nu ska jag äta några såna här och hoppa i säng.


Skitgoda!!

Go´natt

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahahahahahahah fy fan vad fult!

2008-10-26 @ 21:43:47
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Jill

Hi hi hi

Ja men var stolt över att Du fick visa leg iallafall....

2008-10-27 @ 08:02:24
Postat av: Paulin

Haha, gud vad roligt!! Det där är en sån där typisk grej som jag också skulle kunna lyckas med..haha, men tänk vad vi glädjer våra medmänniskor..;)

2008-10-27 @ 10:21:50
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Fniss Den var bra! Gjorde bort mig lite lätt på ICA igår.Läs mer strax på min blogg!

2008-10-27 @ 18:50:43
Postat av: Ulrika

Fniss Den var bra! Gjorde bort mig lite lätt på ICA igår.Läs mer strax på min blogg!

2008-10-27 @ 18:51:00
Postat av: Kajsa

Haha, gud vad roligt det lät!

2008-10-27 @ 19:49:17
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0