35 år och redan uträknad...

Gud vilken skrattattack jag fick i morse.
Dom ringde från Manpower och sa att jag tyvärr inte fått tjänsten eftersom "dom sökte en YNGRE profil, lite "nytt blod"
Ha ha ha, en finare omskrivning för att jag var för gammal!
Ja herregud...det var riktigt kul tycker jag.
Men så slapp jag ju fundera över huruvida jag skulle ta det eller inte då....

Har idag varit på en till sk. intervju, fattade inte riktigt om jag fick jobbet eller inte, men dom hör väl av sig...??!!

Nä, nu blåser vi till Sundsvall.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jill

Det är väl underbart att gå på anställningsintervjuer....

Lycka till

Håller tummarna

2008-10-24 @ 13:42:12
Postat av: Helena

Haha, oj vad lustigt det kan bli i bland. Läste precis paulines blogg, och när jag kom in på din blogg nu, så var min hjärna fortfarande kvar hos Pauline, så när jag läste ditt inlägg blev jag lite brydd, "Om Pauline är för ung, hur ung tycker de att man ska var då?? Man kan väl inte vara så mycket yngre på arbetsmarknaden..." Men sen kom hjärnan ikapp mig.... Men alltså, hur kan du vara för gammal då?Det vore väl en sak om var 55 och börja närma dig en pension, men nu, om man är för gammal vid 3*, hur kommer arbetsmarknaden se ut då??

2008-10-24 @ 16:27:29
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja, det kan man ju undra...nä dom var väl ute efter nån som precis gått ut skolan skulle jag tro.

2008-10-26 @ 10:47:03
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0