Snabb bloggning!

Bredbandsstatusen är fortfarande på läge AV, har värsta internet-abstinensen!
Nu snabb-bloggar jag från Tinas dator, vi är metropolen Nälden!
Vi ska gå ut och käka på Simon & Viktor, sen blir det troligast Marité där det var nåt band som skulle spela hårdrockscovers. Middagen, barnvakt och skjuts har vi fått av Tina i julklapp!
Inte helt fel, sitter och sippar på en cider just nu.

Annars kom diskmaskinen idag, ska installera den imorgon.
Om inte bredbands-helvetet kommer på måndag måste jag ringa och gnälla, har ju faktiskt varit utan internet i en månad!!! Man märker nu när man är utan hur mycket man saknar det, det är ju nånting man vill kolla stup i kvarten tycker jag.

Nu ska jag röka en cig på balkongen.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0