Bilbingo

Ikväll vann jag 300 spänn på bilbingon, ÄNTLIGEN.
Det är första gången jag vinner på bingo överhuvudtaget.
Och då har jag spelat bilbingo i säkert 10-12 år!
Kanske inte VARJE sommar, men ändå......

Funderar på om vi ska gå på Diggilo på lördag, men det ser ut att bli stygggväder så jag är lite osäker.
Kan det vara så illa att sommaren är slut nu?
Det skulle ju vara trevligt med några fina augustikvällar också.

Imorgon ska jag återigen ta itu med mitt liv och ringa några viktiga samtal.
Får se hur det går.
Ska ringa på ett par jobb.
Känns som om jag vill ha några alternativ, någon sorts back-up.
För att inte tala om ekonomin, den börjar verkligen att suga.
FETT.

Vi får se hur det går.
Jag HATAR att ringa och tjata om jobb, vet inte varför, känner mig jobbig på nåt vis.
I den bästa av världar skulle jag vilja ha en assistent som ringer jobbiga samtal åt mig.
Alternativt skulle man kunna sköta allt via mail så inga pinsamma tystnader uppstår i telefonen, det är min stora skräck för då kan jag kläcka ur mig vadsomhelst och framstå som värsta idioten.

Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Suss

Hejhopp!



Det går säkert bra du är ju rätt bra på att prata.... och det går faktiskt lättare för var gång man gör det, bara det inte går för långt mellan gångerna.. håller tummarna.. å just ja lycka till.



Suss

2008-08-02 @ 08:57:47
Postat av: johanna

Jodå, det gick faktsikt bra, kändes helskönt när det var gjort!

Sen får vi se hur det går.....

2008-08-02 @ 11:52:36
Postat av: Kajsa

Jo, det är jag ju, är ju glad att jag tjänar pengar. Ja jag ska börja kolla runt lite, om jag ska plugga, eller om jag ska söka något annat. Jo något sånt skulle jag ju kunna tänka mig.

2008-08-04 @ 17:47:43
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0