Summering sen sist

Måndag.
Är fortfarande lite spak efter helgens bravader.
Fredag kväll var lugn, såg finalen på "På spåret" (pensio-TV, jag vet, men det är så bra!! Frippe och jag tävlar mot varann varje fredag), sen blev det några avsnitt av Grey´s innan vi somnade.
Å på lördagen bar det av till Sundsvall.
Tänkte ju råshoppa bort min ångest, men det gick inte så bra, hittade fasiken inge roligt!
Det blev en massa basprylar till ungarna (trosor, strumpor, "skolkläder") och en present till S som fyller 40 till helgen. (Kalas igen alltså, men jag måtte väl ha piggnat till tills dess??!!)
Sen köpte jag faktiskt en remover på Body Shop. (Alla antecknar väl?)
Jag har ju haft stora problem med utslag kring ögonen efter att jag använt smink.
Jag använder ju bara allergitestade grejer, så jag förstod inte vad det berodde på. Hörde sen av en kompis som blivit allergisk mot Clinique´s produkter, vilket jag inte trodde man kunde bli, dom testar sina grejer jättenoga.
Så, jag bytte ut removern till den från Body Shop, och se på fan, inga utslag den här gången!
Nice nice.
Så eftersom det inte blev nån direkt råshopping så blev det råsupning i stället.
Vi käkade jättegod mat på Oscar, sen bar det vidare till Dalton´s.
Inte nåt höjdarställe direkt (Tänk Espan... eller ska jag säga Fyndhörnan, eller varför inte Klamydia Garden??)
MEN vi träffade en massa utflyttade Bispgårds-bor och det var ju mycket trevligt!
Så det blev ett jävla drinkande, tror inte kvällen tog slut förrän vid halvfyra-rycket....Då hade vi (läs Frippe) hunnit bli uppvaktade av polisen som undrade om jag klarade av att ta hem min make (som gick fem meter bakom mig, vinglandes som en gummigubbe). Jag undrade om dom ville ge oss lift, men dom tyckte vi kunde gå ha ha ha !!!!

Så på söndagen var man from som ett lamm och mådde som en orm.
Hem till sängen efter pizza-intag, sen var den helgen slut.

En rolig grej till:
Jag HAR kompisar!!!! Gnällde ju i ett inlägg tidigare om att vi aldrig umgås med folk nuförtiden och att ingen hör av sig. I fredags ringde en gammal jobbarkompis från Aktsam och ville att vi skulle träffas ett gäng Aktsam-brudar om ett par veckor, äta, dricka och prata lite skit! Fan vad glad jag blev! Ska bli jättekul.

Åsså en till alldeles förtjusande rolig sak:
Jag fick dubbel lön den här månaden också!! Trodde ju att jag hade fått allt jag skulle få, men tydligen inte!
6000:- extra rakt ner i fickan den här månaden!!!! Kan behövas, nu när vi snart ska flytta.

Nä ni, nu ska jag kvällsfika och krypa ner i soffan framför tv:n.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ja, visst är den snygg!? Vi köpte den nere på järnhandeln, vi hittade den först i en katalog på Fresks inne i stan, men sen beställde vi genom järnia iallafall.."Tapetboken" den var i hette Charm, och tapetnr:et var 1514 :)

2008-02-26 @ 19:33:37
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad skoj att du ser fram emot tjejkvällen:)
Kraaaam

2008-02-26 @ 23:19:24
Postat av: Marja

Vilken helkväll. Sitter här & fnissar, du skriver så roligt! Kram...

2008-02-27 @ 21:40:10
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0