Jullov!

Nu har jag fått jullov!!
Möjligen kan det bli lite "jobb" i mellandagarna med att möblera och packa upp på min nya arbetsplats,
men det gör jag så gärna. Efter trettonhelgen kör vi igång med mera utbildning.
Kommer ju att bli proffs på det här!
Känns skitkul!

Så här i julklappstider och "dåligt-med-pengar"-tider så kom det som grädde på moset att bägge
ungarna måste ha nya glasögon innan jul. De hade fått ganska mycket försämrad syn bägge två, så de måste ha nya glas. Kom ju verkligen jättelägligt.......
Ska väl ta och fixa detta på lördag då vi ska ner till Sundsvall och kolla på hockey. Eller ja Timrå får man väl säga!

Till veckan hade jag tänkt baka egna pepparkakor med lakritssmak plus lussebullar. Mmmmm!

Nu blir det Betapet en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0