På begäran

Till nånting roligare en stund!
Eftersom jag snart fyller år och min släkt undrar vad jag önskar mig så lägger jag ut en liten lista här!
Önska kan man ju alltid göra!

*Böcker: Åse av Denise Rudberg, I en annan del av Bromma av Martina Haag, Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson i POCKET, Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson, En plats i solen av Liza Marklund.

*Äggkoppar. Dom vi hade försvann under flytten

*Brödkniv. Sån där med taggar.

*Brödlåda

*Ansiktsbehandling. Har så extremt dålig hy

*Fotvårdsbehandling eller massage

*Presentkort på Jess Frisörer i Sundsvall

*Presentkort på Ikea går också bra

*Ett jobb

Ni som känner att ni har väldigt mycket pengar som ni vill slösa bort på mig, till er vill jag säga att jag kan tänka mig en utlandsresa eller att få räkningarna betalda en månad ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0