Sunday Bloody Sunday

Vissa dagar är helt enkelt bajsdagar.
Som idag.
Är på uruselt humör, retar upp mig på allt och alla och är extremt irriterad på allt och alla.
Ungarna skriker och bråkar, vädret är grått, Peter Swartling fånar sig på tv och allt är bara tråååååkigt.
Självförtroendet är inte heller på topp, inget jobb har man och inget jobbb får man, jag går omkring i slafskläder med tofs på huvudet och ser allmänt bedrövlig ut. Dessutom bor vi så trångt att man måste flytta på saker om man vill in i sin egen garderob, man får inte plats två samtidigt vid diskbänken och fan och hans moster.
Var är glamouren?????
Varför händer det aldrig något roligt???
När ska jag få infria mina drömmar om att få renovera ett stort hus som jag vill?
Eller ska man flytta till Sundsvall?
Brukar hänga på Hemnet ibland och sukta efter villor där.
Vad sägs om den här? Eller den här? Den här kanske?
Vad ska jag bli när jag blir stor???

Kommentarer
Postat av: Marja

Vill ha hus nr: 3!!! Men Magnus var inte på hugget, suck... Vi får drömma vidare. Den som väntar på nått gott... //Marja

2007-09-16 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0