Prison Break är igång i USA!

Frippe laddade ner första avsnittet av säsong tre igår!!
Men tror ni man fick se det????
Helt sjukt, vi kollade på "Halloween 2007" igår kväll, och när den var slut sa jag till min käre make
att  "nu kollar vi Prison Break, eller hur??!!"
-Nääää... vi väntar tills det gått en massa avsnitt så vi kan se alla på en gång, annars måste man ju vänta en vecka mellan alla avsnitt, säger den tråååkige maken.
Gud vad sur jag blev, jag är fan gift med en filmpolis.
I ren protest la jag mig i sängen och löste korsord resten av kvällen.

Alltså, varenda gång han laddar ner en film är det antingen nån sorts våld-blod-kannibal-råaction som jag är så där halvintresserad av att se. Och skulle jag nån gång vilja se en normal film så tycker han att jag kan se den själv, så kan han "gå och bada eller nåt medans"... Va?? Ni hör ju!
Igår laddade han ner en svensk komedi för en gångs skull, och deklarerade stolt "tänk vad snäll jag är som laddar ner nåt du vill se!!"
Ja guuud vad tacksam jag är. Jag kan ju se den medan han spelar nätpoker eller badar eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaha en filmpolis och en ordpolis då i eran familj :) Va kul med Länsf. tror säkert att det blir ni som är uttagen till andra intervjun, roligt gäng i sånna fall och lycka till.

2007-09-19 @ 09:20:42
Postat av: Hanna

kanske är det en manligt fenomen det där med rå-tok-action, min är likadan och jag är åt andra hållet, då gäller det att hitta en gyllene medelväg. å hur jävla lätt är det?? manligt & kvinnligt..??!!

2007-09-19 @ 10:35:57
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: johanna

Susanne: ja, vi kanske kompletterar varann där.. ha ha
Hanna: Nä precis, och hur kul är det att sitta och titta på film själv???

2007-09-19 @ 14:20:15
Postat av: Marja

Hos oss är det &-så på detta vis. Men det är då jag som avviker... Gillar heller inte blodiga pang-pang filmer. Är mer åt det svenska hållet. Men ack så många dyng filmer det finns i vårt avlånga land. Lycka till imorgon! Vi kanske ses. Kram// Marja

2007-09-19 @ 15:33:25
Postat av: Marre

Hejsan! ja du de här var inte lätt haha!men ja fick till det till slut! ja de är jätteskoj de här! ha de gott kramen

2007-09-19 @ 21:26:44
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, Markus vill bara se skräckisar och jag bara romantiska komedier. Typ......

2007-09-20 @ 10:28:12
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0