Jaha!

Nu var det faktsikt två år sedan jag började blogga...fast jag la av efter ett halvår, tröttnade...
Provar att köra igång igen då det är fler man känner som bloggar, och det är ju faktiskt ganska kul att läsa vad andra har för sig!

Sitter på jobbet och tråkar, blir ju snart arbetslös, då Aktsam lägger ner och flyttar till Växjö/Malmö.
Kan verkligen inte säga att jag gör rätt för lönen, men å andra sidan finns det absolut inget att göra så jag har
inte dåligt samvete. Har ju rätt mycket komp att ta ut, men jag snålar med den....kan vara bra att få ut i pengar om inte annat.
Imorgon blir det 7-årskalas för hela slanten, Nicolas har "kompiskalas", så det kommer väl en 7-8 killar som ska käka glass (min son äter inte tårta), chips, godis och grassera i vår minimala villa (nån som vill byta mot större??).
Men det brukar gå bra. Jag sätter mig vid datorn med hörlurar så får dom raca bäst dom vill ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0