En för tidig födelsedagspresent

...fick jag idag!
Jag ska börja på InfoCare i Stugun imorgon.
Det är ett vik på tre månader som kanske kan bli förlängt.
Skööönt med lite inkomst igen.
Nu har jag varit ledig i fem veckor efter jobbet på If, så det känns som om man fått en behövlig semester iallafall, med tanke på att man har jobbat hela sommaren.
Så ingen utlandsresa blir det!
Vi får ta den till våren istället.

Helgen har varit otroligt trevlig!
Anders och Paulin kom hit på lördagen, vi åt svingott (grillad karré med hickorysmak, potatisgratäng, ädelostsås, sallad) och drack vin, öl, Captain Morgan, Jägermeister, cider.....
Sen lekte vi Doobidoo!
Jag och Paulin hade förberett och gjort textremsor, lappar med olika band/artister och så hade jag lånat en akustisk gitarr av Urban som vi plickade på!
Det var skitkul, riktigt jävla skitkul!
Sen körde vi norsk karaeoke, man lyssnar på en låt i lurar och nynnar med, sen ska dom andra gissa vad det är för låt. Sjukt roligt, man låter som ett mongo.

Söndagen spenderades i soffan mest hela dan, det blev en sen (eller tidig) fest beroende på hur man ser det =P

Resten av veckan blir det alltså till att jobba, helgen är oplanerad.
Skulle vilja gå på bio, men vet inte om det går nåt bra?
Ska kolla det!

Hej hopp =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekramgrattis!!!

2010-09-27 @ 21:12:39
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Va kul!Grattis! Nu kan du shoppa igen ha,ha!

2010-09-27 @ 21:30:37
Postat av: johanna

Tack <3 !

2010-09-27 @ 22:53:54
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Ja grattis grattis!

2010-09-28 @ 16:54:04
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0