Trött

My God vad trött jag är nu för tiden...
Jobbar hela dagarna, och när jag kommer hem så orkar jag bara äta middag och stöka undan, sen är det soffan eller sängen som gäller.

Inte hinner jag nånting heller, tvättkorgen svämmar över och papper borde skrivas under och skickas iväg men tiden bara flyger iväg.

Men, men det är ju så det är när man jobbar, har ju nästan glömt bort det!

Helgen är oplanerad, ska som sagt ta tag i tvättberget men annars ska jag bara softa.
Äta nån god mat, börja läsa en bok, surfa lite, ha sovmorgon... kanske hälsa på min kompis S som har fått en liten bäbis!

Tja, that´s all for now, folks...

Kommentarer
Postat av: ewa

Nu gäller det att börja utnyttja dina kids- tänk Du har ju två gratisarbetare som inte används till fullo!

2010-10-06 @ 22:01:53
Postat av: johanna

Jodå dom brukar hjälpa till också... men eftersom bloggen handlar om mig så skriver jag bara vad jag gör/borde göra ;)

2010-10-06 @ 23:12:44
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0