Tisdag kväll

Idag hade vi morgonmöte på jobbet, vilket betydde: kliva upp kl 6, åka mot jobbet 6.30 och sen jobba till 17.10 och hemma igen kl 18. Lååååång dag.

Har intet nytt att förtälja... helgen var lugn, stillsam och ganska händelselös.

Och den här veckan lunkar nog på i samma takt; jobba, äta, sova, jobba, äta, sova....

Frippe vill åka och kolla på nån gaddning i Brunflo till helgen och det hänger jag gärna med på.
Vill också ha en till! Men tatueringar är ju ett beroende, helt klart.
Till nästa gång ska jag ha en tjusig, stor black&gray ros på axeln som ska snirkla sig ut mot nyckelbenet och bak mot nacken.

Nu: kvällsfika och hoppisäng.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Aha, jo det kan det förstås vara. För han är ju även typ halvsovande när han gör sådär, konstigt bara att han klättrar upp på mig så man bestämt får lägga ner han igen o lugna... men ikväll var det (tack o lov) bara två-tre såna ryck.. tidigare kvällar har man fått hålla på betydligt längre stund.

2010-10-14 @ 21:36:07
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Mariana

har oxå känt att man ha blivit beroende av att tatuera sig.. gjorde min första i april och det riktigt klias i händerna när man ser andra som gaddar sig :P

2010-10-14 @ 22:19:09
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0