Tack för en timme extra

Typ det enda som är bra med hösten är att man tjänar en timma i slutet på oktober.
Det betyder alltså längre sovmorgon, längre helg och ljusare morgnar. Iaf ett tag...kvällarna blir ju desto mörkare istället.

Har haft en total slapparhelg, förutom lite städning igår.
Har knappt varit utanför dörren, förutom ett par svängar på Ica och körrgårn.

Men igårkväll fick jag ett roligt telefonsamtal; det var en tjej som berättade att jag blivit rekommenderad av en kompis att få åka till Sundsvall och bli fixad och mejkad och fotad en halv dag tillsammans med fyra kompisar HELT GRATIS!
Fantastiskt!
Man blir sminkad, fixad och fotad av proffs, sen blir man erbjuden att köpa bilderna, men det var inget köptvång. Min kompis som rekommenderat mig berättade dock att bilderna kostade 500 kr STYCK, men som sagt, man måste ju inte köpa dem... Ska iaf bli skitkul att bli omhändertagen en halv dag! Man blir även bjuden på snacks och dryck under dagen. Kl 10.30 på söndag ska vi infinna oss på Hotell Knaust, vara osminkade och ha med oss tre klädombyten samt accessoarer!
Det blev en liten familjesammankomst som blåser iväg; jag, mamma, Kajsa, Patricia och Paulin.
Här kan man gå in på hemsidan och se hur det går till.

Sen måste jag också puffa lite för tv-programmet "Så mycket bättre" på fyran, har ni sett det?
Om inte, gå in på webben och kolla, det är skitbra!



Har börjat testa bleka tänderna idag, syns ingen skillnad, men det kunde ta uppåt tjugo behandlingar innan det var klart, så man får väl ha tålamod. Det trista är att de tio första dagarna ska man hålla sig ifrån te, kaffe och apelsinjuice. Hur ska jag klara mig utan te i tio dagar??????





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åå vad roligt! :)

2010-10-31 @ 20:46:29
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: ewa

Men va kul! Snälla kompisar betyder att man är snäll själv! Grattis till en spännande dag!

2010-11-02 @ 17:53:48
Postat av: Undrande

http://www.modernaforsakringar.se/Forsakringsbolag-forsakring/Om-oss-privat/lediga_tjanster_moderna_forsakringar/Skadereglerare-Motor/



Nu måste det vara din tur

2010-11-12 @ 16:58:42
Postat av: johanna

Ja den som lever får se...

2010-11-14 @ 17:09:17
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0