Måndag

Nu har jag slarvat med bloggandet igen... men det blir lätt så när man sitter framför datorn på jobbet åtta timmar om dan ;)

Jaha, nåt nytt?

I lördags tog vi och for en sväng på Birsta.
Patricia fick ny vinterjacka och nya vinterskor.

Själv skulle jag shoppa gardiner som jag hade sett ut på Indiska, givetvis fanns det bara en längd kvar så jag fick skrota den idén.. istället blev det ett par gråa, tjocka gardiner från IKEA.
Dom ska hänga i sovrummet, köpte även den här lampan:


Blev jättesnyggt i vårat lila/gråa sovrum.

Eftersom jag inte handlade nåt på Indiska så gick jag lös på Kicks istället :O
Det blev en ögonlocksprimer och en vanlig primer från Smashbox, en kohlpenna och en mjuk, mjuk borste från Dior, en ögonskugga från Nivea, läppstift från Isadora och läppenna från BeYou. Och eftersom jag handlat Dior-produkter över en viss summa så fick jag ett litet kit med Dior mascara och eyeliner!

Lite örringar och annat krafs fick också följa med hem.
Plus en vit hylla från IKEA, nu ska jag göra rum för mina troféer hahah!

På söndagen for vi och kikade hos en tjej som tatuerar, och Frippe fick en dösnygg tatuering uppritad, hon ska börja gadda den imorgon! Det blir en hel sleeve (arm), med oldschool-motiv; döskallar, rosor, tärningar, pinuppa, flames, spindelväv, spelkort och lite annat smått och gott.
Blir jäkligt bra tror jag!

Till helgen blir det nog lugnt, ska dona på här hemma har jag tänkt, med gardiner, hyllor, fönsterputs och annat jox.

Och nästa måndag ska vi träffa Stånk-Tommy!!




Kommentarer
Postat av: Paulin

GILLA på att träffa Stånk-Tommy! :D

2010-10-18 @ 20:22:48
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mycket info. Kram

2010-10-18 @ 21:11:57
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0