Helg!

Nu har jag jobbat nästan en vecka och det känns jättebra!
Roligt jobb, roliga arbetskompisar, enda nackdelen är att jag fått jäkligt ont i höger arm, tror jag sitter fel.
Ska ta med mitt egna fotstöd (ärligt snott från Aktsam) på måndag och se om det blir bättre.
Dagarna går fort, det är otroligt mycket jobb så det är bra tycker jag.
På kvällarna när jag kommit hem så har jag varit HELT slut i rutan, typ tvärsomnat efter middan och sovit flera timmar... ändå har jag kunnat sova på nätterna, så jag har nog behövt sömnen.
Igår åt jag inte ens nån middag, dormade av i soffan direkt :O

Imorgon ska vi iaf fira lite grann jag och Frippe.
Fira att både han och jag har fått jobb (om än ett kort tag) och att jag fyller år på måndag.
Vi ska låna M:s lgh, käka middag på Invito och sedan se "Inception" på bio.
Najs!
Längtar till att låna M:s säng, har aldrig legat i en skönare säng, den är så mjuuuk!
Nästa gång vi köper nya madrasser ska jag köpa en sån.
Man sjunker liksom ner alldeles behagligt, känns som att ligga på moln =)

På söndag har Frippe tagit på sig jobb i Timrå; han ska hjälpa till att bygga scenen inför Grease på Eon Arena.
Han börjar kl 7 på morgonen, så det blir ingen sen utekväll imorrn....
Så jag skjutsar väl ut honom till Timrå, åker tillbaks till lgh och sover en stund till, sen åker jag ut på Birsta och shoppar lite samt hämtar tårtor som jag har beställt på Café Charm!
Sen är ni välkomna på fika på Hannåsvägen efter kl 15.

Nu ska jag inta lite sent kvällsfika och sedan sova tills jag vaknar.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ewa

Jag kanske kan komma in på månd.em före 6 och lämnar present???- tårta hoppar jag över denna gång..vi ska ju iväg och träna sen...föresten så finns knappast nåt kvar heller..

2010-10-02 @ 15:44:25
Postat av: Kajsa

Vi kommer då!

2010-10-02 @ 18:35:29
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha det så kul. Vi ses imorgon. Kram

2010-10-02 @ 21:47:07
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0