What´s new?

Är hemkommen efter en weekend på Holiday Club i Åre.
Har haft det så mysigt!
Vi har badat, bubblat, bastat, simmat, fått massage, promenerat, ätit, slappat, kollat på film och bara haft det allmänt najsigt!
När vi skulle hem idag så startade naturligtvis inte bilen... den hade ju stått i två dagar utan motorvärmare och det var 18 grader kallt i Åre i morse. Som tur var kom det förbi en snäll norsk som hjälpte oss med startkablar.

Ska bli spännande att se om jag tar mig iväg nånstans imorgon.
Ska först skjutsa Nicolas till skolan, sen iväg med Nisse till veterinären. Efter det jobbet tur och retur.
Att vara ägare till KSO080 är ett äventyr!

Har räknat ut att varje helg fram till jul är bokad med nåt.
Nästa helg ska jag till Sundsvall (hämta ut nya linser, handla julklappar), helgen efter det tjejfest, helgen efter det julbord med jobbet på fredan. När ska jag hinna baka lussebullar???!!










Kommentarer
Postat av: ewa

Kanske kan göra några lussisar till er??

Jag ska ju göra mina jääättegoda med mandelmassa i- men du kanske vill göra de "vanliga"?

2010-11-29 @ 23:26:30
Postat av: johanna

Ja tack gärna! Jag brukar oxå göra med mandelmassa =)

2010-11-30 @ 22:31:51
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0