Julklappsönskelista 2010

Happ, dags för en önskelista till mina nära och kära!

I år suktar jag efter:

* Böcker:








* En väska



* Te på lösvikt från Kahl´s. Vad som helst, surprise me. Inte grönt te dock, det smakar lera.

* Presentkort på Ving

* En "laptop-bricka"



* Presentkort på Guldfynd (ska restaurera lite smycken)

* House säsong 3 och 5

* Musik DVD Pink Floyd Pulse, finns på Ginza för 99 pix...


Barnen önskar sig.... plattång, morgonrock, presenkort på Gina Tricot eller H&M, liten necessär med mascara, deo, make-up svamp, pincett, hårsnoddar (Patricia=)

Nicolas vill ha... presentkort på Lagerhaus, mössor, böcker om Sune och Bert: (alltså inte ljudböcker utan vanliga böcker)

Skämtaren Sune, Supersnuten Sune, Sune och tant tonåring, Berts bekännelser, Sunes hemligheter, Släkten är värst Sune, Sune och mamma mysko, Sune och svarta mannen, Berts dassbok.
Samtliga finns på adlibris.se för billig penning...

Jag vill gärna ha listor av mina systrar också!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill du inte ha en lista från mig också?

2010-11-17 @ 18:10:16
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Paulin

Jag kan berätta nu att utav mig ska du visst få ett grönt te i julklapp! Bara för att du skrev sådär ska du få det ;)



Ett så jäävla gott te som heter Mareld, det godaste te jag har druckit, och det är grönt. Och det måste du smaka innan du bestämmer att alla gröna téer smakar lera! Skulle du mot förmodan inte tycka om det kan du ha det stående tills de gångerna jag är hos er....hahahahah!

2010-11-17 @ 18:54:50
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

Mamma: jovisst, ös på!



Paulin: HA HA! Okej då!

2010-11-17 @ 20:18:27
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0