Yeeeeeeeeessssssss!!!!

Jag har fått jobb, fy fan vad jag är bra!
Helt uppenbart så var det ett smart drag att söka jobb utanför kommunen, för idag ringde dom och sa att jag var välkommen att börja jobba den 14 juni!
Och här ska jag då tillbringa sommaren -10:



I Sundsvall, mitt i city!
Tänk, jag ska få jobba i stan som jag älskar!
Heela sommarn, är så glad att Paulin också ska jobba hela sommaren, fast tvärs över gatan; på Trygghansa!
Åh så många mysiga after-workkvällar vi ska ha!

Och jäklar vad kul det ska bli att jobba på riktigt igen.
Det blir på Kundservice, ungefär samma jobb som jag hade på Aktsam förut.
Det är ett tidsbegränsat vikariat till att börja med.
Vilket jag tycker känns ganska skönt, så man får prova på att jobba en bit hemifrån utan att ha låst upp sig för all framtid. Sen får vi väl se vad som händer.
Så nu ska jag jobba arslet av mig hela sommaren!
Eftersom jag varit hemma och ledig nu i två somrar så gör det faktiskt inte så mycket...

Fan vad skönt det känns!
Pengar, pengar, pengar.....äntligen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vad glad jag blir! Det ordnar sig alltid. Kram

2010-05-03 @ 18:58:04
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Bara att gratulera- If alltså.

2010-05-03 @ 19:50:06
Postat av: Kajsa

Vad roligt!

2010-05-03 @ 19:52:46
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Paulin

Fyfan vad du är bra! :D

2010-05-03 @ 23:15:54
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0