Sol

Trevligt med sol och blåst, tvätten torkar så bra då.

Såg nu att jag inte skrivit på 4 dagar, men vet inte om det har hänt så mycket heller...?
Nicolas har varit till tandläkaren, inga hål men väldigt trångt i nederkäken...precis som sina föräldrar.
Hoppas han slipper dra eller få tandställning.

På fredag styr vi mot Sundsvall, till kusin och Paulin. Ända tills på söndag!
Frippe ska jobba extra på fredag, från 6-14 sen drar vi iväg på kvällen.
Vi ska bara softa, äta, titta på Småstadsliv, dricka drinkar, hänga, surra och skratta!
Jätteskönt!

Jag tror Frippe har fått köpdjävulen i sig sen han fick jobb ha ha!
Igår ringde han på ett Xbox 360, sen började han prata om att köpa större TV...
Jag har nästan glömt hur det är att i princip kunna handla det man vill utan att spara.
Det är ju min svaga punkt det där, shopping.
Har bestämt att vi ska resa nånstans nästa år, i minst två veckor.
Kan inte åka i år, Frippe kommer troligtvis inte att kunna ta ledigt i höst om han får fortsätta jobba, och om han inte får fortsätta så har vi inte råd.
Vi får se.

Nu ska jag hänga andra maskinen tvätt för idag, sen ska jag hämta kidsen på skolan.
Men först ska jag göra en grej jag aldrig brukar göra på bloggen; lägga ut en låttext och en video.
När andra bloggare gör det brukar jag tycka att det är lite halvtråkigt, oftast gillar jag inte musiken och förstår inte riktigt budskapet...men nu förstår jag varför dom gör det!
Olika låta speglar ju olika sinnesstämningar av en själv, och den här passar SÅ bra in på mig just nu!
Sen om ni inte fattar eller gillar musiken skiter jag i ha ha!
Vill bara dokumentera detta så jag kommer ihåg det!

Have a nice day!

 

I learned politeness on my mother's knee
I learned by uprightness my number of friends
should increase

When I think about the things I've done
I laugh out loud to no one
Yeah, to no one

'Coz it's so hard to meet the eyes that I see
When I try to open up my heart
There's something inside me 'n' I know it's good
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh n a half

But I became honest Mr. Mistaken
In spite of the curves my smile was makin'
Bumpers and kickers in one big stream
I grew up in a life size pinball machine
Yeah - They're mean

'Coz it's so hard to meet the eyes that I see
When I try to open up my heart
There's something inside me 'n' I know it's good
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh n a half
On my behalf

There's something inside me 'n' I know it's good
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh n a half

I tried to fill some silence
'Coz the silence feels so long

I knew the ice was gettin' thinner
But I kept skating on
My mother threw me into this world as a winner
But by the light of the yellow beer
They tell the jokes I'll never get to hear
On my behalf

There's something inside me 'n' I know it's good
But understanding, it's misunderstood
At the end of a smile, there's a laugh n a half
On my behalf

There's something inside me 'n' I know it's good
But understanding, it's misunderstood

At the end of a smile, there's a laugh n a half
At the end of a smile, there's a laugh n a half
At the end of a smile, there's a laugh n a half
At the end of a smile, there's a laugh n a half
At the end of a smile, there's a laugh n a half

Kommentarer
Postat av: ewa

Inte så fel alls..och jag gillar ju långt hår dessutom, spec. på män.

2010-05-12 @ 18:56:34
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack <3

2010-05-12 @ 21:32:25
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sorgligt...Kram

2010-05-12 @ 21:56:52
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: johanna

Vadå sorgligt?

Så ser inte jag det...

Mer revansch, liksom!

2010-05-12 @ 23:33:02
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: mias

KANOOOOOON!!!!!!

2010-05-13 @ 09:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0