Tisdag

Så var helgen och releasepartyt avklarat.
Riktigt trevligt var det, blev rätt mycket folk så det gick ihop till slut...ekonomiskt alltså!

Igår var vi till Östersund en sväng, handlade examenskläder åt ungarna bl.a.
Svarta jeans med nitar och en snygg tischa till Nicolas, Patricia fick en svart ärmlös tunika med nitliknande dekorationer fram plus skitfina mönstrade strumpbyxor o  h enorma knallcerisa örhängen från Indiska.
Dom kommer att bli så fina så!

Nu har jag anmält mig till Nostalgia Hillclimb 2010.
Pappa tror att bilen håller och det hoppas jag med.
Är ute påBlocket och surfar bilar, till nästa år SKA jag ha en egen bil.
Den här hade jag kunnat tänka mig i år om jag hade haft råd:



Fin va?
Buick Centurion Cabriolet -71:a.
ROSA.

1:a juni är det idag också, officiellt är det nu SOMMAR!!
Fint väder, har hängt tvätt hela dan och ska fortsätta imorrn.

Planerna denna vecka är....tja, inte så många faktiskt.
Syster yster fyller år på fredag, annars blir det nog lugnt.
Veckan därpå är det en massa skolgrejs, möten och annat.
Sen skolavslutning...och jobb för mig.

Fick äntligen hem anställningsbrevet idag!
Fick även veta lön, rätt nice om ni frågar mig.
Så här mycket har jag aldrig tjänat nån gång i mitt liv...ha ha!!
Underbart.
Men det är väl lite skillnad på att jobba i Sundsvall och i Ragunda.
*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0