Life goes on

Man tror ju liksom att resten av världen stannar när nån nära dör.
Men fortfarande finns det barn som ska till skolan, katter som ska ha mat, tvätt som ska tvättas, räkningar som ska betalas....och det rullar ju faktiskt på som vanligt ändå. Bara med en mormor mindre.
Fast hon sitter nog på sitt moln och håller koll på oss. Så att vi har varmt på fötterna, inte går ut utan mössa och har hela strumpor!

Min och mammas spa-dag imorgon blev uppskjuten av förklarliga skäl, men vi hinner ta den sen.

Idag har jag varit till bästa Mia och grattat henne på födelsedan med en hembakt limpa.
Det är hon värd!

I övrigt är jag pankare än pank, fick mindre pengar än vanligt och det räckte precis till räkningarna och inget mer.
Fan vad triiist det är.
Så man får sitta hemma och äta makaroner nästa månad också =/



Pasta Rouge...

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Beklagar sorgen, Johanna! Kramar.

2010-01-26 @ 20:09:11
Postat av: Kajsa

Ja jag tänker också så, (tror att världen runt omkring en stannar).

2010-01-26 @ 21:05:50
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: mias

Tack för dom orden Jon. Du är så snäll. Ta med dig familjen och kom till mig och ät i morgon vid fyra draget så slipper ni makaroner i morgon i alla fall. Kram.

2010-01-26 @ 21:37:12
Postat av: ewa

Ja, det är lite konstigt...men såklart har hon koll!

Och jag kan "se" henne lite överallt, det känns bra.

2010-01-26 @ 22:08:02
Postat av: Mamma

Ja det är konstigt att allt är som vanligt trots att det inte är det.

Makaroner och ketchup är ju jättegott!!!

Snäll Mia som bjuder på middag!

2010-01-27 @ 21:18:51
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0