Helt plötsligt händer det....

Nej, jag har inte vunnit på triss...men blivit erbjuden ett jobb. Ett riktigt jobb med riktig lön!
Ska ge besked på måndag.
Nu får ni vara lite nyfikna ett tag, för jag berättar inte vart det är förrän jag bestämt mig.
Men det lutar åt ett ja, man kan ju inte spotta på en fast inkomst.
Anledningen till att jag tvekar lite, lite är för att det är nåt jag aldrig gjort förut.
Men arbetsgivaren verkar tro på mig så...man måste väl prova!
Ger ju erfarenhet om inte annat.

Igår hade jag ett sovmaraton.
Jag slocknade kl halvsju igårkväll och vaknade när telefonen ringde halvtio i morse...
15 timmar!!
Måste vara rekord av nåt slag.

Kallt har det blivit igen också, när jag klev upp i morse var det 15 grader i huset...värmepumpen hade inte gått av nån anledning, men efter att ha kört elementen några timmar är det nu beboeligt inne igen.

Nä, nu ska jag fundera vidare.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mias

Tur att jag inte kom och drack kaffe då. Jag tycker ju ni har kallt förjämnan.

2010-01-29 @ 20:50:57
Postat av: Anonym



Klart du ska ta jobbet!

Det är bra att sova!!!

2010-01-29 @ 22:25:06
Postat av: Paulin

Spännande! Och jag säger som föregående, klart du ska ta jobbet! Kan ju vara trevligt att prova på nåt nytt. Och om det inte skulle vara bra efter du provat ett tag är det ju "bara" att sluta :)

2010-01-30 @ 03:14:39
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Kklart du ska ta det!! Det regnar ju inte jobb på Hammarn, och om det inte funkar sen så vet du ju det då! Bättre att ångra saker man gjort, än ångra saker man ITNE gjort! Och det enda som kan bli annorlunda är ju att det passar och att du då har ett jobb!

2010-02-02 @ 12:14:37
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: mias

och sedan händer det inget mer...(skriv)

2010-02-02 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0