Trögbloggat

...är vad det är just nu.

Sen sist jag skrev har liksom inte hänt nåt av intresse, dagarna lunkar på, den ena lik den andra.
OS på tv:n, det har vänts på dygnet, det fikas och äts på alla möjliga och omöjliga tider på dygnet.
Endast ungarna får frukost och middag på normala tider...
Hemmet förfaller, dammtussarna hopar sig...det är ju för jävla konstigt att man inte ska orka/ha lust/idas städa fast man går hemma och drar hela dagarna.

Men imorrn...då!
Vi ska skjutsa några fjantiga kompisar till Y-bussen i Sundsvall imorgon kväll (fvb till Thailand, äckligt va).
Då passar jag på att att stanna kvar i stan över natten hos kusin och Paulin, för på torsdag förmiddag har jag en date med Helena på Jess Frisörer!
Så ska jag även göra mig en sväng på Birsta. Nicolas behöver nån slags klädförvaring, och jag har lite påpassligt pengar kvar på ett presentkort på IKEA som jag ska handla upp. Han har alltså växt ur sin lilla byrå, endast kallingar och t-shirts får plats där numera.

Idag har jag även hälsat på Denise och Halit och fått se det lilla underverket Alvin.
Jättesöt!

Men nu har jag iallafall en plan för morgondagen och då kanske det går lite lättare att ta en svängom med dust-suckern ha ha! En tvättmaskin ska nog dras igång också.

Btw, Frippe blev godkänd på det första delmomentet av svetsprovet, nu återstår röntgen av plåtarna han svetsat.
Dom måste vara slaggfria, annars blir det underkänt. Får besked i slutet av veckan.

Ja det var väl allt för nu tror jag?





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har en byrå ledig, med 4 lådor.

2010-02-24 @ 19:23:20
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Dust-sucker...ha,ha humorn finns kvar iaf!!!

2010-03-08 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0