OS, Mellon och skoter

Det är vad min helg kommer att bestå av!

Inatt är det ju OS-invigningen, börjar kl 3. Vet inte om jag orkar se den, ska upp tidigt imorrn och åka till Järkvissle och hoppa på skotern! Det utlovas ju finväder imorgon också, hoppas verkligen det blir samma som idag, ljuvligt. Packar ner korven, korvbrödet, räksalladen, toastmackorna och varm choklad. Nästan så man skulle ha haft en gnutta Southern Comfort att spetsa till chokladen med, men nån sån lyx finns ej att tillgå i detta hus...

Sen är det mellon på kvällen...och OS, skidskytte imorrn, Anja på söndag och Kalla på måndag om jag inte läste fel. Spännande!

Har fortfarande inte hört nåt om jobbet, skitdåligt tycker jag.
Börjar undra om det är meningen att man ska ha nåt jobb öht.....

Gjorde semlor idag som vi smaskade i oss till På spåret.
Svår omgång idag tyckte jag.

Just ja! Det visade sig att det inte var nåt fel på ådin, helt plötsligt bara startade den...
Mycket mysko.


Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du semmelbullar utan fyllning att förära mig...?

2010-02-13 @ 21:34:54
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0