Lördag kväll

Gårdagens äventyr innefattade begravning på Momma.
Det blev en fin och vacker begravning med skönsång av Ewa (live), Andrea Boccelli och Roger Pontare (cd).
Det blåste och stormade när vi gick ner till graven.
Men jag tror Momma blev nöjd med det hela.

Dagens äventyr innefattade en resa till Hammarn, en sväng på boa och Ica, sen till Mia och hälsa på lite.
När jag sedan skulle åka hem startade inte bilen.....Fan!
Eller den startade, men dog av direkt.
"Den har nog frusit" konstaterade Tord.
Ner på Bilisten och inhandlade T-röd, fyllde på lite i tanken och väntade en stund, men icke.
Så nu står den på Indianbyn och jag fick ta Mias bil hem.
Får åka ner imorgon igen och ställa vidare diagnoser.

Nu sitter jag i soffan och inmundigar ett glas vin och inväntar schlagern.

Skål & trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallo!! Läget??

Tänkte att jag skulle infria barnens julklappar, men jag tänkte ta det efter utlandsresan, om det är OK?? känns som om man vill spara så många slantar man kan till den.. Men sen så är det ju lön nästan direkt vi kommer hem... Så kan vi bestämma en helg då! /Syster

2010-02-08 @ 12:16:28
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: sys

Det blir bra det =)

2010-02-08 @ 16:42:45
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0