Tisdag

Helgen blev intensiv, kan man säga...
Var på Holmsta och såg gubbsen spela, det var tyvärr inte så jättemycket folk, men väl 62 inlösta.
HP höll hov till långt in på småtimmarna, det var riktigt roligt att få vara med och sjunga och jamma!
Söndagen blev däremot lite mer loj....
Var upp till pappa och fick tårta på kvällen, mycket smaskigt.

Igår blåste jag in till Östersund och Tina, där jag blev klippt (1 deci) och färgad (mörkbrun)!
Känns skönt att tappa lite "fäll".

Förkylningen vill inte riktigt släppa taget, jag hostar och kraxar fortfarande, otroligt segt.

Skulle så stort leta present till Nicolas i Ö-sund igår, men blev så trött att jag käkade en pizza och for hem...
Vilket betyder att jag nu ska internetshoppa lite åt parveln istället. Vad vet jag dock inte...

Btw så åker Tina till Turkiet på fredag, usch vad avis jag blir!!
Får väl se vad som händer här i höst, vill också åka.
Jag har sökt fyra jobb, ska bli intressant att se vem man blir ratad för den här gången... moahaha.

Well well, nu ska jag shoppa lite.
Har sån lust att klicka på boka-knappen på Vings hemsida, men Frippe tycker jag ska sjå mig lite ;)

Rhodos kanske?




Kommentarer
Postat av: ewa

Inte såååå fel...

2010-08-31 @ 19:00:33
Postat av: Kajsa

Han gjorde den på Mans Ruin på Frösön.

2010-09-01 @ 22:04:16
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0