Lördag och sol

Vilket väder hörrni, man blir ju alldeles lycklig!
Idag hänger jag tvätt ute.

Gårdagen var otroligt mysig, det var sååå skönt med massage och ansiktsbehandling. Tydligen verkar jag tåla produkterna hon smorde in mig med också, för jag har inte fått nån reaktion.
Är lite öm i ryggen idag, kände hur extremt stel den var på vissa ställen...så det var välbehövligt.
Vi åt lunch hos Bobo på Chaow Praya River, supergott!
Sen flanerade vi lite på Vårmässan, många utställare, man blev rätt stirrig efter ett tag.
Vi träffade även på Paulo Roberto som skickade en hälsning till Ewa!

Var helt slut när jag kom hem igår, vilade ett par timmar i soffan, sen flyttade jag över till sängen vid 23.30.
Sen sov jag till 11 i förmiddags, helt otroligt skönt. Brukar aldrig få sova ostört en hel natt eftersom Frippe snarkar som en skördetröska, men inatt hörde jag ingenting.

Idag står grillning på schemat, naturligtvis!
Vitlöksmarinerad karré samt potatiskaka med ädelost och vaniljfylld sockerkaka till efterrätt!
Yummy!

Vad gör ni i helgen?



Kommentarer
Postat av: ewa

Varit till Hammarn och mätt amatörerna samt gått igenom delar av manus.Kalle S där. Luncha med dem.

Hem och flyttat gamla veden för att ge plats åt den nya. Ordnat med el. till klyven och provklyvt lite.

Omelett till middag och Hägendas snart.

2010-04-24 @ 20:31:14
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Paulin

Ååååååh vad gott med grillat, vi ska premiär:a imorrn! Vad kuuuul att du börjat blogga så mycket, så himla roligt att läsa! Må fan ta och skärpa mig lite jag också. Längtar tills ni kommer hiiit!

2010-04-24 @ 23:13:59
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: mias

MEEEEEEEN FY VAD SMARRRRRRRRRIGT.



2010-04-25 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0