Anställningsintervju

Jahapp, så var den avklarad!
Det var en trevlig man jag fick träffa, fin arbetsplats, mååånga anställda (400 st...)
Verkar vara ett bra jobb, hoppas verkligen jag får det.
Men han berättade att av ca. 300 sökande tar dom in 110 till intervju, och det ska anställas 25 stycken... =S
Så helt krasst så har jag inte så jättestora förhoppningar.

Men fick även nys om ett par andra jobb på samma företag som jag också ska söka!
Min kompis är en klippa, hon hade nosat reda på dessa tjänster och printat ut dom till mig.

Well, well, är det meningen att jag ska tillbringa sommaren i Sundsvall så får jag väl jobbet.
Annars.....vet jag inte.

Imorgon blir det iaf spa för hela slanten, jag lääängtar!



Så här ska jag ligga imorrn!
Börjar med 50 min aroma-massage, sen 25 minuters ansiktsbehandling och därefter 25 min make-up.
Sen ska vi luncha på Jop´s tror jag!
Kanske att vi besöker Vårmässan också, har fått gratisbiljetter av en kompis som ställer ut där.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas vi får en mysig dag - det är vi värda. Du kommer att få ett bra jobb!!! Kram

Mat hos Bobo hade jag tänkt.

2010-04-22 @ 23:34:08
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Hääääärligt!

2010-04-23 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0